湯洛雯「初戀」純情獻吻 馬德鐘嫌唔浪漫

湯洛雯「初戀」純情獻吻 馬德鐘嫌唔浪漫

藝湯洛雯與馬德鐘日前為新劇《雙生陌生人》在打鼓嶺的農場,拍攝一場擁抱戲,劇中飾演情人的他們透露親熱戲不多,符合純情的初戀,日前拍攝的一場接吻戲,也只是蜻蜓點水式,靚湯說:「場戲喺船上拍,當日打風以為拍唔到,但最後天公作美,仲拍到好靚嘅剪影,超額完成,拍出嚟好浪漫。」問到有否勾起初戀回憶?兩人異口同聲說沒有,馬德鐘解釋:「因為隻船不斷搖,拍攝時一啲都唔浪漫。」

動作戲多 考驗體力
今次馬德鐘在劇中一人分飾兩角,有時也會演到混淆,並首次自己跟自己做對手戲。由於拍攝密度高,不免憔悴了不少:「以前拍劇都會有少少時間去健身同去美容院,但今次真係冇,只可以每晚自己敷臉膜。」劇中他還有出海打魚、飛車衝落海及吊威吔的場口,頗考驗體力。


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *