【洪永城梁諾妍婚禮】

【洪永城梁諾妍婚禮】
洪永城婚禮現場宣布造人成功 自爆六、七擊就成功:冇諗過咁快!

洪永城(Tony)與梁諾妍(Inez )今天(11日)在香港尖沙咀玫麗酒店舉行婚禮,一對新人在中午十二時接受傳媒訪問,Tony見傳媒時勁興奮跟大叫說一聲:「多謝晒各位。」另外Tony都應邀傳媒要求嘴老婆一啖,但在錫之前Tony幽默回應:「畀啲氣氛嚟先。」然後便與老婆接吻,好讓傳媒們拍下最美一刻。

在玫麗酒店舉辦婚禮也不便宜,Tony笑言沒有7位數字:「六位數啫,六位數啫,未到七位數」,不過重點並不是婚禮用到多少錢,他有一個好消息公布,Tony說:「呢個好消息終於可以同大家講,除咗希望做個好老公,都想做個好爸爸,有咗差唔多四個月到。」

二人坦言生小朋友是計劃之中,Inez說:「由二月求婚,除咗結婚,我哋都想要小朋友,其實3月4月都快,試咗兩個月,冇諗過咁快。」被問到是否一擊即中,Tony表示:「我諗六、七擊掛,其實都想做爸爸好耐,係時候組織一個家庭。」

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *