【新劇拜神】

【新劇拜神】
處女下海拍劇︱炎明熹有親熱戲?姚焯菲做番自己

「聲夢學員」炎明熹(Gigi)與姚焯菲(Chantel)以學生裝上陣出席無綫青春歌舞劇《青春本我》拜神,除了一班主演的聲夢學員外,高層樂易玲、曾志偉及何禮全等也有到場支持,現場更宣布Gigi首隻新歌《真話的清高》成為熱唱榜冠軍。Gigi透露大家在劇中飾演有心理問題的學生,問到首次拍劇的心情,她說:「非常緊張。(經常NG?)暫時拍咗少少,我只係開咗一日工。(有冇喊戲?)好似有。(驚唔驚喊唔出?)少少緊張,應該可以,因為導演會幫我。」

問到有否感情線,她講笑謂可能她跟Chantel有,至於親熱戲,她大賣關子表示有可能,叫大家留意,不過Chantel則稱因為2人年紀尚輕,所以不會有這些情節,並表示:「編劇知道我哋第一次拍劇,冇畀好難嘅角色,都係做番自己性格,唔需要扮。」提到她近日在社交網提到要重做功課,她解釋:「唔係重做,嗰個係好耐之前,新功課係視藝老師畀,我好驚『肥佬』,因為我畫畫唔叻。(會唔會好難兼顧學業同拍劇?)唔會,我一有時間就做晒功課先。(咁你做晒功課未?)做晒喇!」

至於覺得拍劇難還是唱歌難?她指今日才是首日開工,因為從未拍過劇,所以相比起覺得唱歌較易。Gigi自言唱歌多,拍劇少,要慢慢進步,對於鄭裕玲讚她「轉數快」,她笑言:「竟然?好多謝佢,佢好好人,當日好照顧我。」講到她跟韓劇《魷魚遊戲》中的「木頭人」撞樣,她說:「應該係蔭同眼睛似。(個木頭人紮孖辮,你有冇試過?)我冇試過出街紮孖辮,返學都好少人講我似。(咁有冇人話你似卡通片《櫻桃小丸子》入面嘅野口同學?)我諗都係因為個髮型。」


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *