【全民造星IV】吳雨霏驚喜現身任重量級評判 網民嗌復出!

ViuTV《全民造星IV》昨晚(29日)播出的一集宣布40強誕生,更特別邀請了久未露面的吳雨霏(Kary)、卓韻芝、陳詠燊、陳健安及伍仲衡擔任重量級評判。

已有個多月沒有更新Instagram的Kary,昨晚在Ig貼相並留言:”Long time no see”,不少網民都留言嗌期待及感到驚喜,更問她何時再出歌。

Kary在節目中說:「一個表演者喺舞台上,有感染力係好重要,佢行出嚟,佢點樣吸引我繼續望落去,繼續睇佢嘅表演,我比較著重呢方面。」

Kary曾是女子組合Cookies成員之一,當年Cookies亦甚受歡迎並獲不少獎項,歌曲《心急人上》更是青春回憶,及後Kary單飛發展亦有亮麗成績,早幾年她結婚及專心照顧小朋友,甚少於幕前亮相。

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *