【隨時卸貨】洪永城生日滿足老婆願望 梁諾妍送孕肚當禮物

洪永城與梁諾妍今年七月結婚時宣佈雙喜臨門,婚後兩人繼續恩愛,經常耍花槍放閃。洪永城日前38歲生日,兩公婆去南丫島睇日落慶祝,夠晒浪漫。不過他卻踢爆行程安排其實全為滿足老婆:「日好開心,雖然自己生日,但好似幫人慶祝一樣,佢話好耐冇去過南丫島、佢話好想試嗰間泰式餐廳、佢話想去戶外影吓相睇吓日落、佢話想食芝士蛋糕、點都好,最緊要佢滿足我就滿足。」

洪永城問梁諾妍要生日禮物時,她亦即神回覆:「我問佢我份禮物呢?佢話咪俾咗你囉 (跟住指住個肚。)of course, love you 😍 Happy birthday to me」

吓吓

梁諾妍亦留言:「係你生日,係你陪我行南丫島,陪我食海鮮炒飯雪糕泰國餐廳同蛋糕,仲要扶住我陪我慢慢行。@guruhung生日快樂辛苦你啦,你份禮物仲on the way,你等多陣就收到架啦」。今個月就是她的預產期,日前她已收拾好「走佬袋」,以便隨時入院「卸貨」。

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *