【反叛期】兒子鍾情盧瀚霆 湯寶如做開通媽媽

湯寶如擔任陳志雲網上節目《Stephen.傾》的嘉賓,湯寶如笑言自己半百人生當中,最想做一些與幕前無關的工作,如繪畫等,要好好享受生活。

她又稱,自己的14歲兒子已進入「反叛期」,對性亦有好奇,有次更看到兒子在看AV:「 有一日我望到個仔睇AV,咁我問佢係咪好奇?個仔就答我『冇乜嘢﹗男女都睇吓』,佢應該喺迷惘階段。」

湯寶如又表示不介意兒子的性取向:「只要話我知鍾意男定女,不過我覺得佢未係好知自己點﹗佢好鍾意Mirror嘅Anson Lo,反問我『你唔覺得Anson Lo好靚仔?』」

湯寶如更自爆,為了得到盧瀚霆的閃卡不停食老麥雞餐,食了超過十多餐:「我個仔連裝住雞嘅食物盒同張墊枱紙都要帶走,我叫佢抺走啲茄汁先﹗」

湯寶如:第二天工作!🌺have good day 💪 #hairstylebyechowan #Makebyadapang #thankseveryone❤️湯寶如

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *