【青春不要臉】戴祖儀做「女一」 瞓身演出下周有床戲!

TVB新劇《青春不要臉》正在熱播,齊輕舟(丁子朗飾)與溫楚瑜(戴祖儀飾)的感情發展本來打得火熱,卻因戴祖儀擔任露背替身後出現暗湧!

 

丁子朗對二人問題視而不見,以浪漫方式向戴祖儀求婚,不過戴祖儀卻提出分手,並聲淚俱下地揭開暗藏二人內心深處的瘡疤:「你最介意唔係我做替身,我俾人唱,而係點解楊過唔係你呀?!」丁子朗亦面對心結:「我恨不得430唔係穿梭機而係時光機,咁我咪可以係楊過咯!」最終二人分手收場。

首度升呢「女一」的戴祖儀,為角色亦瞓身演出,有報道指,她拍攝的露背戲份是親身演出,事前做足防走光措施;又預告下星期她與丁子朗,將會有挑戰眼球的床戲演出!

TVB官方微博:#青春不要臉# 第8集精華 要女友定要份工?
齊輕舟(#丁子朗# )無意中聽到劇組人員講女朋友溫楚瑜(戴祖儀)壞話,一時火遮眼郁手打人,因而得罪戲劇組而被封殺。為女友出頭搞到自己被封殺,齊輕舟心底裡問自己到底值唔值得,如果有時光機,佢又會唔會行返呢條路呢?

#TVB#
青春不
TVB官方微博

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *