【好唔畀面】胡定欣派利是被無視 陳山聰笑囝囝:要錢唔要人

胡定欣與袁偉豪、張寶兒等去陳山聰屋企拜年,不過陳山聰囝囝Jaco似乎不太歡迎胡定欣,怎麼氹也不肯開口,不說恭喜發財,又不說多謝,更擰轉面當她無到,好唔畀面!但是當胡定欣作勢要派利是,Jaco又會頻頻伸手想拎,相當搞笑。胡定欣扮嬲踢爆:「我知道啦,根本陳山聰喺屋企就係咁教佢,咩都唔使講,總之拎咗封利是先,你,好自為之!」姚子羚留言笑稱:「Jaco話胡嬸嬸我淨係要錢唔要人!」

雖然得不到Jaco的愛,幸好胡定欣還有最愛的侄仔,她上載攬實侄仔的溫馨合照,開心表示:「我是姑媽,侄兒叫我姑爸。」見她沒有貼出與Jaco的合照,袁偉豪留言笑問:「Jaco呢?」胡定欣回應:「叫佢面壁思過!」

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *