【脫離關係】梅啟明代梅媽否認登報 老婆Joey公開錄音揭貪錢真面目

電影《梅艷芳》上映,卻被梅艷芳胞兄梅啟明入稟高院,聲稱自己擁有「梅艷芳」商標,控電影公司侵權。梅媽覃美金接受訪問時表示要與兒子劃清界線,月中更登報要脫離關係:「本人梅覃美金與兒子梅啟明脫離母子關係,此後梅啟明在外一切華洋轇轕均與本人無關。」

不過星期日梅啟明於北角接受傳媒訪問,他聲稱有人冒充梅媽登報,梅媽「脫離母子關係」只是氣話,對登報一事毫不知情,更稱收到梅媽電話:「我早約幾日問清媽媽話冤枉,無咁嘅事,跟住早兩日佢要打疫苗,佢自已一早十點半就打畀我,話依家好驚,驚打疫苗。我就順便問佢點解會搞母子脫離呢件事。」

梅啟明稱,梅媽不知情,更指已經查到是媽媽私人助理兼護士鄭姑娘登報。「我就追問佢話如果你再唔講,我就去報警。佢話你屋企有幾多人,你自己知啦,邊個邊個,我都心中有數。」

TVB官方微博:#娛樂新聞台# 梅啟明與媽媽關係有新進展
#梅艷芳#媽媽同大兒子梅啟明糾紛繼續,日前梅啟明去醫院探唔到媽媽之後,呢日佢表示事件有新進展,話梅媽媽聲言脫離母子關係純屬一時氣話,搞到登報咁大件事全因係侄兒(已故弟弟梅德明的兒子)教唆,仲話登報事件唔係梅媽媽主意。
#TVB#
TVB官方微博

結果揭發是梅啟明弟弟的兒子、40多歲的侄仔梅柏麟搞小動作「操縱梅媽」,他已為此報警,獲警方受理。梅啟明同時發聲明,稱2月1日農曆年前曾多次到醫院探望梅媽,惟之後與家人被阻止入醫院探望母親,認為有人從中作梗。

不過晚上梅啟明召開記者會後,其老婆Joey大義滅親,向傳媒提供三段錄音,撕開貪錢真面目!如25日他致電在醫院中的梅媽,梅媽於電話中要求梅啟明「唔好騷擾我」,但梅啟明關心的卻是錢:「而家冇錢呀,平靜,你要畀啲錢我先得㗎!」梅啟明又因為沒有錢,反問老婆借錢及拿去兒子零用,合共7000元。

另外錄音老婆Joey就指,原來梅媽「斷水喫」是因為梅啟明疑似出軌:「你阿媽同我講,唔畀你因為你玩緊女人呀,你益個泰妹買名牌……你醜唔醜?工人都笑呀!」

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *