【親子整蛋糕】張繼聰將失敗之作拍片放上網 謝安琪:其實係咩居心

張繼聰日前於社交平台,上載老婆謝安琪(Kay)與囡囡張靖整蛋糕的片段,送給即將生日的朋友。

 

片中Kay的蛋糕焗得好好,還把蛋糕切成3份及將士多啤梨切片,但因為忌廉太稀而塌了下來,Kay形容為「山泥傾瀉」,洩氣說:「不如算啦爸爸!」最終Kay在鏡頭前給好友唱生日歌,一家三口分享這個蛋糕。

謝安琪資訊台:#謝安琪[超話]#
【kaytse】IG更新
🍓
我對自己嘅廚蓺
同埋自己人生
其實一直都充滿信心✨

直至到…..0:36嗰1秒

今日
我本來係想整一個
Vegan Strawberry Shortcake
送俾花花做生日禮物 @tata226

結果?
我唯有自己同
謝安琪資訊台

 

阿聰留言說:「知唔知咩叫用生命去拍片,同埋剪片?」Kay隨後亦轉發片段:「我對自己嘅廚藝同埋自己人生,其實一直都充滿信心,直至到……0:36嗰1秒。」又爆料說:「我其實整蛋糕中途已經放棄咗拍片,我唔明點解呢個人仲要剪返條片出嚟,佢其實係咩居心?」回覆留言時又說:「好醜怪啊,完全失敗啊,我心情低落咗一程車。」

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *