【被爆同居】洪卓立認與Hillary拍拖:最善良最有愛心嘅女仔

洪卓立早前被爆與劉沛蘅(Hillary)拍拖,兩人一直未肯承認關係,只稱大家是好朋友。日前有媒體拍到兩人疑似同居,洪卓立昨日終於承認戀情,他貼出與女友共同飼養的愛犬相片,大讚對方最善良最有愛心:「多謝大家關心。佢係我見過最善良最有愛心嘅女仔,我哋每一日都好開心。」

據悉Hillary本身家境富裕,家住何文田千萬豪宅,如今為愛與洪卓立在舊樓同居。對此洪卓立強調雙方財政獨立,自己會努力賺錢讓女友「貪慕虛榮」:「其實呢個單位買咗好幾年,我哋亦都係財政獨立,我好開心看到她的發展,而我自己一直都有工作在身,識我嘅朋友都知我從來都靠自己。當然我會努力,令她成為『貪慕虛榮』的人🙂不過報道出曬成幢大廈就唔係幾好呢,因為真係驚影響街坊街里,或者記者朋友大意咗,如果下次打番個格仔就好了😌。希望傳媒朋友高抬貴手俾返少少私隱我哋,大家互相尊重🙏🏼亦對身邊受影響的街坊街里說聲不好意思。多謝關心。」

Hillary回覆媒體查詢時,坦言自己並非富家女,亦覺得關係不應建基在金錢上,又指與洪卓立每一日都很開心,希望大家給予空間。昨晚她在社交平台上載攬狗相:「相親相愛,互相扶持,你的好,我知道便夠了 。我們,開心就好。」

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *