【離巢TVB】公開幕後花絮 余德丞講波被女圍:每一個人都對我好體貼

余德丞約滿無綫後,早前到商台擔任《口水多過浪花》客席主持,與鄭裕玲、迪偉及傑朱開咪,之後更亮相Now Sports節目《Football Party Room》,與強尼、ERROR成員保錡及專家Dickson等做節目。

日前他公開幕後花絮。他到場後先與專家Dickson見面,之後余德丞跟兩位女嘉賓嘉盈及杰寧公主同坐,三人對着鏡頭有傾有講,杰寧更面紅,嘉盈說:「因為你哋兩個好有火花。」

嘉盈和杰寧公主亦於鏡頭前,大讚余德丞好玩又好笑,又讚他在節目中表現好,至於保錡就叫他多點到ViuTV亮相。工作完成後余德丞講感受:「我估唔到大家咁愛鍚我,俾咁多機會同包容我,每一個人都對我好體貼,好好。多謝佢哋令我第一次冇尷尬同舒服,多謝你哋。」

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *