唐詩詠終極醒覺 戒Check另一半手機

唐詩詠終極醒覺 戒Check另一半手機

視后唐詩詠日前在網上節目大談情史,自言有超強第6感,很快識穿男友出軌並搵到證據。她又自爆曾被舊愛Check手機對話內容,認為對方根本不相信她,可謂最失敗的愛情經歷!

陳山聰自誇資質好
回復單身一段時間的她寄情工作,昨日偕陳山聰為無綫回歸劇《我的驕傲》開工,飾演夫婦的他們抱住一對小朋友,拍攝在馬路邊觀賞傳聖火的場面,山聰透露是模仿「歌神」張學友2008年代表香港傳聖火一幕:「呢25年來香港經歷好多嘢,劇入面會有啲畫面穿插。(有冇特別場口?)我演主旗手,詩詠係獸醫,我哋有兩個仔女,成年版由朱敏瀚同劉穎鏇演。(演主旗手好難?)有專人指導咗5日,我資質好,正常要訓練兩年,因為所有動作都有規格,升旗唔可以超過19手到頂。」

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *