C君廣州搏殺 麥玲玲豪請過萬元日本菜打氣

C君廣州搏殺 麥玲玲豪請過萬元日本菜打氣堪輿學家麥玲玲於內地甚吃得開,近期更要走勻北京、上海、廣州工作,剛巧與她感情甚好的組合農夫C君、陸永正於廣州籌備新工作,加埋蕭正楠亦在珠海,眾人相約於廣州見面,難得聚首,眾人都暢談甚歡,大吃豪華日本菜,鮑魚、長腳蟹再加幾支靚茅台,原本農夫請客,但玲玲姐又怎會要他們畀錢,最終都是由麥玲玲埋單,盛惠人民幣兩萬八千,嘩!一餐飯這個價錢都幾嚇人,不過,一向豪爽的麥玲玲當然不介意,並笑言:「難得能夠聚埋一齊,最緊要大家都開心嘛。」組合農夫、蕭正楠同麥玲玲難得聚首。蕭正楠與麥玲玲影番張靚相先。席間,除了美食,當然亦有搞笑事,C君、陸永坐低冇耐,即跟另一半視像,向對方匯報正跟麥玲玲食飯,叫另一半大可放心,相當抵死。咁開心,梗係要自拍一番啦!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *