有線幫Gathering又唔齊人 黃翠如遲到被嗌阿婆

有線幫Gathering又唔齊人 黃翠如遲到被嗌阿婆無綫藝人集五湖四海精英於一身,當中就有前有線藝人組成嘅「有線幫」,時不時都會搞gathering,不過依家大部分都已經成家立室,要約飯局都唔easy,好似今次見面嘅就有主膽黃翠如、梁嘉琪、陸浩明、區永權同衛志豪,雖然洪永城、潘梓鋒及莫家淦等都未見人,但人少少照樣夠warm!佢哋今次約埋去打邊爐,當中黃翠如就最遲先現身,都無損大家雅興,夠晒識做嘅梁嘉琪仲嗌衛志豪做大佬,陸浩明就變老竇,區永權做老媽子,最搞笑係大家齊齊起哄嗌翠如做阿婆,一聽啲稱號就知佢哋真係一家人一樣!今次有5個,都算齊咗一半。點知…翠如遲到…梁嘉琪好識做,負責夾餸。衛志豪聽到人哋嗌佢做大佬,開心到呢!



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *