激戰陳煒!馬德鐘撩「小蔡少芬」又拖又攬

激戰陳煒!馬德鐘撩「小蔡少芬」又拖又攬

視帝馬德鐘與陳煒日前於屯門石灘為無綫新劇《雙生陌生人》開工,拍攝一場拍拖做義工執垃圾戲份,現場還出動一批小演員齊齊執,場面熱鬧!劇中分飾兩角的馬德鐘,與陳煒感情關係複雜,當中也不乏激情戲,不過對於親熱程度卻大賣關子,只謂除了香艷、浪漫,亦有搞笑,陳煒更揚言:「會喺房度反轉再反轉囉!」

由於劇情交代陳煒很想當媽咪,故面對現場一班小朋友即雙眼發光,不過沒料鏡頭外,馬德鐘對其中一位年僅4歲、貎似女星蔡少芬的小演員「小蔡少芬」心心眼,更趁未埋位時喪撩對方,與她玩「空中飛人」之餘,又拖又攬,還在妹妹耳邊講悄悄話,畫面溫馨非常,更被取笑「發女寒」。問到是否想有個女兒?他說:「仔女都一樣,小朋友係好得意。(想追多個?)其實冇諗過,係教育問題,因為要用好多時間,所以都冇諗呢啲嘢。」

而陳煒對於與馬德鐘首次合作,她即滔滔不絕喪讚對方:「套劇拍咗個幾月,我都唔只一次讚,佢係我遇過咁多男主角入面,最好脾氣嘅人,所以合作得好開心,大家亦有默契,同埋佢個人好family man,我哋喺廠拍屋企戲,佢見到啲窗簾要整理,都會落手落腳去搞,好細心。」談到兩人不乏浪漫戲份,問到現實中的醫生男友陳國強是否同樣浪漫?陳煒冧笑表示:「梗係有,間唔中囉!只不過呢排要開工,冇得浪漫啫!」






Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *