【新劇拜神】

【新劇拜神】
馬國明唐詩詠床戰激過頭 玩到撞爛床!

馬國明與唐詩詠在將軍澳電視城為劇集《隱形戰隊》拜神,期間監製文偉鴻爆馬國明、唐詩詠戲中床戲激烈得撞爛床,詩詠笑言:「一星期去做5日gym,體能提升咗,但係估唔到動作戲係喺床上發生。」被司儀追問到床戲可有提升?她尷尬笑說:「床戲睇升咗馬明少少。」

馬國明與唐詩詠受訪講到激烈床戲,他笑說:「好激,唔只拆床仲拆埋窗,不過都係搞笑床戲嚟嘅。」唐詩詠笑說:「連置景同事都叫我哋唔好咁大力得唔得,啲床戲真係好難拍,由門口去到廳又去返房,好大挑戰,又要唔好整爛嘢,又要好激情,好有戰略㗎,哈哈。」

馬國明稱已經多年沒拍動作戲,新劇體能付出很大,雖然戲中不用騷肌,但也有抽時間操練。唐詩詠則請了健身教練每日做Gym,更練出「老鼠仔」,她說:「因為上套《超能使者》自己都係捱住嚟拍,所以想體能、健康都好啲,依家慢慢感受到成果。」講到有指她因多套劇成了「倉底貨」,令曝光大減,令她心灰意冷有意離巢,她則說:「唔係,呢啲時間邊有人搵,不過,可以搵我啦 !」

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *