【新劇拜神】

【新劇拜神】
《隱形戰隊》執陳展鵬二攤做男一 馬國明:係好平常嘅事

馬國明今日(18/8)現身電視城出席無綫新劇《隱形戰隊》造型記者會。對於指執陳展鵬二攤,馬明表示:「其實我自己都唔知,而我收到話要拍呢套劇嘅時候,我係喺內地做緊嘢。其實我哋呢啲演員都係等公司安排啫,就算呢個角色以前構思係佢做,而最後改咗唔係佢,咁呢啲事經常都會喺TVB度發生,係好平常嘅事。」

被問到有否向陳展鵬了解?馬明表示:「我有問阿展鵬呀!但唔知係咪佢個期有問題。其實佢而家拍緊三套劇,而呢套劇佢都係有份拍,去到中後期佢演出好多,咁所以我覺得佢都將難再分配時間。(傳佢扭計要加人!)呢個我就唔知啦!我只能夠講,因為檔期演員要換,又或者咩原因換都係好平常嘅事。」

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *