【紅魔迷真的很興奮】C朗重投曼聯 何猷君:等了10年!

基斯坦奴朗拿度(C朗)有傳將轉會曼城,不足24小時劇情峰迴路轉,最終他由意甲球會祖雲達斯重投曼聯!

 

圈中不少「紅魔」迷非常興奮,紛紛發文慶祝,包括何家公子何猷君,更自言等了逾10年:「IVE WAITED OVER A DECADE FOR THIS. WELCOME HOME」。

劉浩龍亦覺得對方不會做「二五仔」:「我一秒都冇懷疑過C朗會去曼城Wellcome Home Manchester United,期待最感動的一個畫面,義氣仔女」、「由第一日開始我絕對唔相信佢會做二五仔」至於曼聯忠粉李克勤至今仍未出Post,反而網民比他更緊張,留言提醒他。

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *