【ERROR】郭嘉駿被翻舊帳指責隊友「唔識服裝」 何啟華:搞分化的朋友慳返啖氣

ERROR成員郭嘉駿(193)因個人時裝品牌的退款問題,與網民開火,粉絲人數受影響,逾1萬人取消關注其Instagram。

更有人翻舊帳,指193於TG group ,爆有ERROR成員不懂時裝卻想話事:「今次(團tee)呢件唔係我設計,係某成員設計,設計我完全唔知情,有人好想話事,咁我無理由搶嘢嚟做。所以大家知道設計同埋sizing方面係由一個唔識服裝嘅人話事。不過無乜所謂,因為無論製成品係點,大家都係會課金。」

何啟華(Dee)之後直接於社交平台公開此事,直言是當事人:「如果時光倒流,我會畀返3爺做設計… …」他認自己當時較「獨裁心急」,忽略隊友想法:「想借舊屎(舊時)嚟搞分化嘅朋友,麻煩你地慳返啖氣,四為一體,四位一體,一世人兩兄弟有你有我,我地四個都知唔係口號,未來我地只會更團結,把握機會做更多好作品娛樂大家!」

隊長梁業(肥仔)也回應:「過咗去嘅嘢就由佢過去啦,四歸一超於一切領域,相信我哋會越做越好。」保錡轉載ERROR 4子的照片與漫畫,:「一世人兩兄有你有我 唔洗講咁多」

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *