【百日宴】獲湯怡麥秋成咀嘴慶祝 囡囡樣貌全名曝光

湯怡今年元宵節下嫁麥秋成,六月誕下囡囡「MakQQ」。轉眼囡囡便出世100天,麥秋成透露囡囡中文名叫紫喬,並與湯怡雙雙在社交平台貼出百日宴相片,公開囡囡樣貌。兩人一起錫啖囡囡,一家三口非常溫馨。湯怡更公開搞笑花絮,由於囡囡仍未能自行坐穩,所以要靠麥秋成在蹲在枱底下扶著她,真係辛苦晒!

湯怡留言︰「一百呢個數字代表圓滿嘅意思。不經不覺,呢個小朋友已經一百日有多了。親愛嘅麥紫喬,祝願妳茁壯成長,我們愛妳。」

麥秋成留言︰「我親愛的女兒-紫喬正在每天成長。這幾天妳很特別,好多嘢講。妳說出的第一個單字會是什麼呢?疫情期間,大家見面的日子相對減少。謝謝QQ讓我們親友相聚一起。一百呢個數字代表圓滿嘅意思,我們祝願妳茁壯成長、福壽年年。」

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *