【東京奧運】張家朗出任服裝品牌大使 網民:與Rain、馬浚偉撞樣

於東京奧運奪得香港首面男子鈍劍個人賽金牌得主的張家朗,身高達193cm,本身都是模特兒身型,人氣急升的他,獲國際時裝品牌宣佈,加盟成為香港新任品牌大使!

 

他於社交平台貼出宣傳相,見他穿上藍色Tee及戴上粗頸鏈,非常有型,他說:「I dare you to dream.」網民覺得他眼細細,與韓國天王Rain有幾分似樣,亦有人覺得與馬浚偉及許志安撞樣!

 

亦有網民覺得他面型比之前瘦削,覺得他出戰東奧時,飽滿一點更靚仔:「呢個造型唔掂啦、化妝整頭好唔掂呀、佢整蠱你咩」、「你個髮型係咪扮緊Logan?」、「化妝師有啲整蠱喎 堂眉化到唔對稱嘅」

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *