【醫醫我不想再病了】有機會比陳自瑤「早死5倍」? 馮盈盈嚇到眼凸

節目《醫醫,我不想再病了》將於星期五晚探討「高血壓」問題,更請來馮盈盈與陳自瑤當嘉賓!陳自瑤先後在《好聲好戲》及《識貨》中擊敗楊潮凱及黎諾懿,黎笑言三人同場是「冤家路窄」!

陳自瑤亦於開場「健康小測試」擊倒馮盈盈,玩遊戲期間又被同場的心臟科專科醫生與及中醫師大讚「專業」、「半個醫生咁款」。至於馮盈盈於「健康小測試」時失平衡,要扮演護士的何沛珈及陳嘉慧攙扶才能企起身,當被指有機會比陳自瑤「早死5倍」時,嚇得盈盈「眼凸」!

TVB官方微博:#醫醫我不想再病了# 認知障礙症患病原因你要知!

今集《醫醫,我不想再病了》請咗區永權、陳庭欣、吳幸美冋蔡康年做嘉賓。同大家一齊分析認知障礙症嘅患病原因。仲即場做個認知小測試,當中嘅動物圖案令到四位嘉賓超迷惘?大家都可以一齊做依個小測試㗎!快啲一齊嚟睇片啦!

#TVB#
TVB官方微博

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *