【環島游】為母校重建籌款創世界紀錄 方力申:絕冇揸流攤!

聖若瑟書院日前舉行《若瑟環島游》,舉行,方力申跟聖若瑟書院的舊生、老師與學生以接力形式環繞香港島游一周,合力為母校籌募善款進行重建計。最終成功以8小時30分40秒75完成45公里壯舉,創造「最快接力環島游」健力士世界紀錄,更籌得逾1500萬元。

 

他在社交平台分享當時實況,他凌晨6點就出發:「45公里『約瑟環島游』我哋Team 1六子,平均年齡42.5歲,已十小時之內完成!總算有交代!小方游咗三次各40分鐘,每次都有盡力,絕冇揸流攤!」

他又說:「多謝我哋船上嘅所有兄弟姊妹!多謝舉辦今次活動出力嘅所有兄弟姊妹!多謝所有捐款支持聖若瑟書院嘅所有兄弟姊妹!」

Alex方力申:兩年前嘅今日,我完成 45公里香港環島泳 呢個挑戰,感謝所有捐款嘅有心人,大家一共為籌得超過10,000,000港元嘅善款,幫助超過100萬人解決食用水問題。
今次雖然係我一個人游,但我絕對唔可能一個人獨力就可以完成的,感謝所有幫助我及參與我這次挑戰過程嘅所有親朋好友!成就我人生
Alex方力申

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *