【東張西望】 林希靈、黃愷怡除夕宣布離開TVB 或轉投ViuTV

《東張西望》主持林希靈、黃愷怡,於星期五(12月31日)先後於社交平台,宣布離開TVB!

 

早前因採訪聾啞人士美華公屋單位,被女保安員娟姐霸佔一事而為人認識的林希靈 ,表示多謝TVB 一路以來的栽培同機會:「多謝東張監製嘉玲姐、祥哥同立爺,多謝你哋令我有機會加入東張呢個充滿愛嘅大家庭。 多謝東張各位兄弟姊妹,我哋就好似家人一樣每日並肩作戰,一齊出盡全力去做訪問,衝擊嘅日子,我一定會好好記住係心入面,呢段日子一定會係我人生入面其中一段最深刻嘅回憶。最唔捨得就係你哋啦!」

黃愷怡就表示《東張》主持工作令她體會很多,同時也多了一份使命感︰「初初入嚟嘅時候,對我嘅衝擊其實好大。好多時候都會接觸到一啲平時自己生活上接觸唔到嘅事:滅蝨、『疫區』採訪、衝擊唔同受訪者、垃圾屋等等。隨住我一路適應同感受呢個節目,我感覺到呢度台前幕後嘅戰友,都有一份使命感。『盡做,無有怕』。」

有報道指,二人有意向網上發展,亦有傳林希靈隨時跟隨男友陳安立過檔ViuTV,二人均稱未有與ViuTV洽談,但林希靈坦言期待與男友同台演出,意味隨時轉投ViuTV。

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *