【七仙羽】下世想做張敬軒太太 七師傅用金句「師傅愛你」寫歌

七仙羽師傅近日人氣急升,早前就接受車淑梅主持的《舊日的足跡》訪問,將於周日(30日)播出。

節目中她重提當年只參加過英國唐人街小姐選舉,並獲得冠軍:「因為靚女比較少。我有健康嘅棕色皮膚,喺外國人眼中係一個美人!」

她又笑言,自己想為張敬軒作曲填詞,又希望下世可做他太太:「紅館佢應承我下一世搵我做老婆。下一世,不過唔知邊一世……但係佢遲早都要做㗎,因為佛經裡面講只要你應承咗,發咗誓,有因一定有果,我無同佢講,唔係因為費事嚇親佢……不過我要同鄭欣宜爭佢,因為欣宜話張敬軒都應承咗佢喎!大件事,咁我就有排等!」

提到因為鄉音做節目時被人用粗口問候,之後「因禍得福」,獲得做廣告代言人的機會,她表示打算將「師傅愛你」這句金句寫成一首歌,親自操刀填詞,相信會大受歡迎。

Anita_sinman:#張敬軒[超話]# 七師傅透露在睡床上幹了啥

Source: ViuTV Facebook page

————————

[節目預告] 七福星

播出日期: 2022-2-1(大年初一)
播出時間: 10:30PM~
播出頻道: ViuTV 99台、ViuTV app、V
Anita_sinman

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *