【終於六月】何雁詩踏入預產期:懷孕令女孩子變成女人

何雁詩2020年與鄭俊弘結婚,去年11月舉行婚禮,今年1月在社交平台宣布佗B仔,這幾個月以來不時在貼出孕肚照,分享懷孕喜悅。踏入六月,預產期終於到,何雁詩難掩興奮期待,貼出挺孕肚與鄭俊弘拍下的溫馨合照,她透露現在開始準備BB房,處理相關物品,自言從來不執屋的她,更有強烈意欲想將家裡整理乾淨,做好迎接新生命的準備:

「明天就到六月啦❤️!來到最後幾星期,再過一段短時間就可以見到BB🥰由十月驗孕知道懷孕,就一路等緊六月嘅來臨,好感恩呢段時間一切都順利❤️

今個禮拜搬屋,開始打理BB房,老公開始砌bb床,先意識到佢真係好快要來到我們的家庭裡啦❤️原來懷孕真係會令一個女孩子變成女人,我最近有一個好強烈嘅意欲將新屋清理得徹徹底底,處理好所有bb嘅物品,重要係,我以前真係唔會執屋架!😂😂😂 希望係bb到之前可以將屋企整理得乾乾淨淨,不過當然,我都會量力而為啦❤️

影呢輯相嘅時候好warm🥰全日都好開心,fred又出席到,大家又好照顧我🥲 多謝你地幫我地create左一d 咁好嘅回憶錄,希望第時bb睇到都會feel到我地對佢來臨嘅期待&愛」

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *