【機動電視台】與花姐鬧交 姜濤自認硬頸:件事係錯但會繼續做落去

MIRROR成員姜濤,參加鄭中基(Ronald)網上頻道「機動電視台」。

二人大玩「真心話大冒險」。鄭中基問姜濤:「如果冇參加《全民造星》,你覺得依家做緊乜呢?」姜濤說:「我未參加《全民造星》時,我係讀Sport Coaching,我諗我會做體育老師,我自己好鍾意小朋友,我諗會做小學體育老師。」

Mirror跑路站:#MIRRORweare[超話]# #mirrorweare#
#姜濤show[超話]# #姜濤#
【Ronald 機動電視台 FightHPV特別篇 – BB】
想死我了[淚]
Mirror跑路站

鄭中基接着問姜濤:「你覺得自己最大嘅缺點係乜?」姜濤認真說:「我一定係硬頸,會完全唔聽身邊人意見,對於自己嘅歌、表演不嬲都係,可能件事係錯,但會繼續做落去,唔想後悔,如果唔係會成世記住冇做到件事,的確出嚟效果冇咁好。」

 

鄭中基鼓勵姜濤:「做藝人某程度上都需要一份堅持。趁後生時可以慢慢硬頸,慢慢可以一路從你嗰個經歷,一路會知多啲,所以硬頸其實唔係錯嘅。」姜濤就說:「我好努力搵緊個平衡。」

問到一個近期後悔的決定,姜濤說是同花姐(經理人黃慧君)鬧交:「聽身邊嘅人講,話佢要食一啲高血壓嘅藥。」

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *