【踢爆內幕】千字文質疑ViuTV變「大台」 王貽興: 錢唔係咁賺,騷都唔應該咁做

MIRROR演唱會第4場發生嚴重事故,有螢幕跌落舞台壓傷兩名舞蹈員,餘下8場演唱會需要腰斬。曾於ViuTV擔任節目《晚吹》,亦以導演及編審身份參與製作 ViuTV 劇集《VR驅魔人》和《黑市》等的王貽興,星期五(29日)發千字文,大爆ViuTV內幕!

他指,ViuTV最初是令人感到有希望:「但慢慢地,不幸地,由曾經同佢哋合作過嘅人,到街外人,都已經開始聞到果種大台味道,而且越成功,就越大台,點解?因為咁,先可以賺到盡,維持壟斷,永保江山。」

他說:「錢唔係咁賺,騷都唔應該咁做。唔識做就唔該搵返真正專業嘅人去做,而唔係急就章,用人唯親,私相授受,最後釀成今次不幸意外。」

 

他直言ViuTV已經變成與大台無分別,甚至比大台更差:「衰啲講句,大台咁垃圾咁hea,但咁多年嚟,就算當年涉嫌中飽私囊嘅商場騷,搞騷都冇慳皮到會縮減綵排時間……今次呢件不幸意外,或者係一吓好un 耳嘅喪鐘,提醒我哋,如果繼續咁樣盲目支持果間電視台,其實係支持緊佢哋繼續用呢種模式去擴大,去發展,去榨乾榨盡旗下藝人,用最低成本,將藝人用最短視最慳皮嘅方式消費淨盡,佢哋係咪捱殘,情緒有冇問題,係咪身心疲累,仲會唔會再一次當眾暈低,無論係咪佢哋嘅粉絲,都冇人想再見到呢啲咁令人心痛心酸嘅情況發生。」

最後他表示:「香港人,值得擁有更好嘅電視台;香港嘅演藝人員,亦值得擁有更好嘅平台。至少,唔係罔顧安全、只求賺盡,將香港人當水魚嘅明日大台。」

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *