【開心無敵獎門人首播】JW「以身示範」脫胸毛及黐乳貼 姜麗文成「豬隊友」

「獎門人」曾志偉帶領「元祖獎老」錢嘉樂、阮兆祥,以及一眾「新獎老」麥美恩、程浩駿、吳嘉儀主持的《開心無敵獎門人》,將於星期日(31日)首播。

 

首集出現的經典遊戲包括「開心無敵搵啖食」、「開心無敵爆波波」、「辣辣壽司邊個食」系列、「開心無敵大電視」、「開心無敵彈遮遮」及「開心無敵按按鈕」!

嘉賓方面就有「痞子殿下隊」的周嘉洛、陳瀅、朱敏瀚、王灝兒(JW)和張頴康,以及「歌星隊」陳奐仁、郭偉亮(Eric Kwok)、連詩雅、鄭融及姜麗文。

鄭融玩遊戲時非常忘我,脫掉高踭鞋之外更玩到瞓地;JW玩「大電視」時神還原馬國明招牌「天然呆」表情,更 「以身示範」脫胸毛及黐乳貼!至於姜麗文就成了「豬隊友」,連番失手累隊友陳奐仁、Eric Kwok食辣辣壽司,令二人哭笑不得。

TVB官方微博:#開心無敵獎門人# 獎門人又返來喇!SUPER!!
辣辣壽司邊個食?閂大閘、問乜嘢、搵啖食……「獎門人」曾志偉帶領錢嘉樂、阮兆祥,仲有新加入嘅「獎老」麥美恩、程浩駿、吳嘉儀,為大家帶來《 開心無敵獎門人 》,SUPER!記憶都即刻返曬嚟呀!每集都有唔同嘉賓,玩盡多個經典爆笑遊戲
TVB官方微博

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *