羅子溢黎諾懿中年玩突破 崖邊吊吊揈嚇到腳仔軟

羅子溢黎諾懿中年玩突破 崖邊吊吊揈嚇到腳仔軟

羅子溢與黎諾懿在無綫新劇《婚後事》中感情七國咁亂,子溢與陳自瑤(YoYo)本是一對,卻與王敏奕精神出軌搞到離婚,同時又與陳庭欣產生感情。而諾懿先與賴慰玲拍拖,其後跟失婚YoYo墮愛河,並周旋於不同異性,相當考演技。

子溢與諾懿本算「半個情敵」,卻因中年危機及各種生活問題,情緒低落而相約「玩命」,透過極限活動激活自己。日前2人冒36、37度高溫,到郊區懸崖邊拍攝攀石及玩飛索場面,台前幕後由中午乾煎到黃昏才收工,齊齊變「燒豬」!不說不知,原來兩位男主角都有畏高,事前全副武裝在海邊Chok爆打卡,看似型仔,實質心肝卜卜跳,擔心埋位後「半天吊」。

2粒鐘特訓踩板
回想拍攝情況,子溢笑說:「好彩做足安全措施,同埋有教練𥄫實。呢類戶外活動睇落容易,但玩落就難,起初真係幾驚,惟有頂硬上,玩咗一次之後,第2、3次冇咁緊張喇!隔咗幾日再拍我哋去踩板,事前上咗兩個鐘堂,還可以,起碼行到囉!哈哈!」諾懿亦說:「為咗拍戲可以去到幾盡?就係做呢啲平日唔想做嘅嘢,當日攀石要求我攀到好高,算係技能解鎖!」

《婚》劇一度因有工作人員確診而受影響,幸而日前已順利煞科,子溢說:「因為開工,已經好幾個月冇認真陪過兩個小朋友,一煞科我就歸位,重啟湊仔公生涯。雖然冇得點休息,但能夠親手照顧佢哋,都係件開心事。」

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *