[新劇消息 – 再見枕邊人]

[新劇消息 – 再見枕邊人]

傳馬國明好事近接唔到新劇 馬德鐘捲土重來執四攤頂上

「無綫小生」買少見少,亦有很多要「搵錢」、謀新出路而向不同範疇發展,原本8月無綫將開拍懸疑新劇,女主角一早敲定黃智雯擔演,不過男主角方面,先後考慮陳展鵬、袁偉豪及馬國明,但三位視帝均有其他工作而未能參演,最後由之前成「砲灰」的另一視帝馬德鐘「執四攤」頂上。而馬國明被指疑似忙搞結婚,他笑指大家想像力太豐富。

陳展鵬北上 袁偉豪忙出碟
馬德鐘下月將跟黃智雯、張曦雯開拍新劇《再見.枕邊人》(暫名),原本此角色先後曾有意找陳展鵬、袁偉豪及馬國明擔演,但展鵬正跟吳若希等於內地拍攝新劇《香港人在北京》,而袁偉豪亦簽了唱片公司將要出碟,忙於製作事宜,至於早前一直劇接劇、被無綫「榨乾榨盡」的馬國明因有其他工作,亦未能成事。

馬德鐘接受訪問時態度相當正面,更指向來以平常心面對事情,被問到會否被之前《雙》劇提早「收檔」而有陰影及壓力時,他說:「其實我幾鍾意《雙生》嘅題材,亦係我演藝工作中一個新嘗試同突破,因為一直以來我嘅角色都係偏向硬朗同制服型,雖然《雙生》收視不如理想,但喺依家大環境下,大部分劇集收視都差唔多。之前我都回應過,一直以『平常心是道』去面對,但好感恩口碑不俗,播放期間好多朋友、觀眾都好鍾意,同我哋加油。」

他又指今次劇本非常懸疑精彩,追看性甚高,有很多伏線,主要刻畫人性的弱點!他說:「自己非常期待,而同黃智雯第一次合作都差唔多係14、15年前嘅《東山飄雨西關晴》,雖然對手戲唔多,但當時已覺得佢非常突出,之後喺《飛虎》再合作,但群戲居多,今次有幸好多對手戲,相信一定會有火花。」

至於馬國明拍不到《再》劇,加上女友湯洛雯上月出席婚嫁活動時指疫情減退,可好好考慮婚事,令人不禁直覺2人「好事近」。不過求證於馬國明時,他即笑說:「梗係唔係!大家太好想像力喇!其實我都冇聽過(新劇)個古仔,公司亦冇正式話係叫我做。我都好想同智雯再合作,希望下次有機會啦!」

黃智雯尋找失落記憶
而女主角黃智雯受訪時表示很久沒有跟馬德鐘合作,今次搭檔相當有新鮮感,她說:「十幾年前嘅《東》劇係我入行第一套劇,佢真係一個好前輩,而今次故事由師徒關係講到我哋結為夫婦,感覺同以往好唔同,劇中好多人我都未合作過,所以好期待。」她今次再演失憶角色,劇中因失去7年記憶,一路找回以往經歷,說到經常要演出這種情緒沉重的角色,她說:「呢套唔算heavy啦!反而會有啲輕鬆情節,亦有機會展開新戀情。」

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *