【頒獎禮】

【頒獎禮】陳瀅黃雀在「后」!陳煒獨攬三劇「搏」開齋 胡定欣磨劍兩年再出擊好戲之人胡定欣及陳煒都是角逐視后的常客,定欣今年憑外冷內熱的「葉晴」一角,相隔兩年捲土重來,惡鬥獨攬三劇兼搏到盡的陳煒以及扮演「納克溫柔公主」大放笑彈的陳瀅。今屆視后早於8月已形成年底的「爭獎鐵三角」,不少網民都等睇好戲! 定欣相隔兩年捲土重來爭視后。定欣自《包青天再起風雲》後絕跡幕前,故有份參演的《白色強人II》甫推出已引起網民熱議。日前她受訪時,談及今次的「悠長假期」意外地長達兩年:「入行咁耐未放過咁長嘅假,當時只係計劃休息一陣,可惜天氣不似預期。當時係有情緒,但比較擔心幕後同事因為疫情冇工開。(點解揀《白II》做復出作?)淨係劇名四個字,加上同監製羅永賢嘅默契,根本唔使多作考慮啦!」長假令定欣工作得以重整旗鼓,連身體狀況亦有所改善:「咁大個女未試過月經準時,嗰段時間經過調理,問題已經解決。」談到當年出道演護士,今次「升呢」演醫院院長,定欣笑言從未想過有此機會:「覺得如果要扮專業人士,律師啱我啲。呢次演出嚟得唔遲唔早,如果係之前,我覺得未係好適合。(處理角色上,邊方面最難?)開工前有晒完整劇本係感恩嘅,不過太多專業冗長嘅對白。今次演醫生了解多咗罕見病,會上網查閱相關資料,覺得自己多咗份使命感。」她先後憑《鬼同你OT》及《城寨英雄》兩度勇奪視后,未知《白II》最終能否為她錦上添花,不過相信她亦抱平常心,比較着重角色發揮及滿足戲癮。監製私訊激讚另一邊廂,陳煒與陳展鵬主演的新劇《黯夜守護者》將於9月5日推出,即曾是「民選視后」的陳煒今年先後有3套劇集播映,當中包括《雙生陌生人》及《回歸》。角色的多元化令她年底角逐視后提名的機會倍增,有望首度封后,她坦言:「我對自己都有信心,好滿意今年嘅成績,但能唔能夠攞到獎,真係好視乎觀眾喜歡邊類型嘅劇種。好開心早前有另一位監製傳訊息畀我,讚我喺《黯》劇演出得好,原來佢睇片花想搵演員開工,好開心努力有人欣賞。」今次拍攝《黯》劇,陳煒可謂搏到盡,劇中演重案組探員的她除了應付連串動作場面外,更要高空吊威吔。相關劇照近日曝光,見陳煒在大廈天台將大半身伸出石壆外救人,令人睇到一額汗!談到這場戲,她表示:「有武術指導從旁協助,覺得好安全,不過呢場戲係開工首日拍攝嘅,心情上較為緊張。」至於陳瀅這位後起之秀在《痞子殿下》演粗魯的失憶公主,經常虐打周嘉洛,這對拍檔喜感十足令觀眾受落,她更有望憑此殺出血路,與定欣及陳煒一較高下!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *