實至名歸!陶大宇相隔29年再攞獎:希望下次唔使等咁耐

實至名歸!陶大宇相隔29年再攞獎:希望下次唔使等咁耐憑翻唱《倒轉地球》而再度爆紅的陶大宇昨晚(10日)獲頒「人氣網絡名人」,他表示對上一次獲獎已是29年前:「今次係好大驚喜,希望下次唔使等咁耐,今次攞獎都啟發咗我,做任何事最緊要開心,我要多謝投票畀我嘅網友,以及曾經嘲笑過我,後來接受咗我嘅網民。」問到何時回歸拍劇?他笑言一直想拍劇,但不知為何後來再沒人找他拍劇,他才轉去唱歌,若有合適機會及角色,定必會再拍劇。陶大宇憑《倒轉地球》爆紅,獲頒「人氣網絡名人」。對上一次攞獎已是29年前,他坦言感到非常驚喜。講到工作安排,大宇稱剛由內地工作數月返港探望母親,會留港度過聖誕節與農曆新年。另外,提到他演出的網劇《女法醫JD》即將播出,他透露當時拍攝過程非常驚險:「當時疫情啱啱開始,我哋要穿梭香港同馬來西亞拍攝,但拍到中途封關,中間停咗8至10個月,我哋最後要喺香港室內補拍餘下戲份,大家都已經唔記得啲劇情。等咗3、4年終於播出,好開心同好期待個成果。」問到會否再推出新歌?他笑言之前已使出渾身解數,要再想想明年有甚麼新搞作,至於過去一年是否賺到盆滿缽滿?他否認:「疫情影響好大,有工作已經好開心,工作量係減少咗,希望日後防疫政策放寬,可以報復式工作。」不過他透露沒有因此賺到盆滿缽滿,疫情下有工作已很滿足。同場有栢天男。溫碧霞崔碧珈另外,譚耀文主演的電影《逃獄兄弟》系列成為「最佳網絡電影」,譚耀文更憑該系列的角色「滾筒」獲封「人氣網絡角色」。獲得「人氣網絡角色」的譚耀文未有現身。





Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *