張寶兒同袁偉豪投資獨立 黃庭鋒51萬獎金做首期趕上車

張寶兒同袁偉豪投資獨立 黃庭鋒51萬獎金做首期趕上車

無綫上位小生黃庭鋒最近為首部擔正做「男一」的新劇《OPM》,到學校演講廳拍攝一場演講戲,湯洛雯、歐陽偉豪與魯振順等坐在台下做聽眾,庭鋒講到七情上面,情緒激昂大嗌:「你哋信我啦!」

他透露有2場演講戲,首場更要全英語,當中有不少專業用詞,十分難記,慶幸早前擔任港姐準決賽司儀,練大膽量。他自認不懂投資,2018年奪得的台慶大獎51萬獎金,全數存在銀行,近日在媽咪催促下用作首期,購入天水圍新樓盤:「筆錢原本畀屋企人去旅行用,因為疫情一路儲埋。(圓上車夢?)其實冇諗過,成日覺得有錢有安全感,都係呢兩星期內決定。」

姚宏遠露股挑戰尺度
同場的姚宏遠飾演健身教練,經常與庭鋒鬥騷肌,當中一場沖涼戲更要露股:「咁耐以嚟最大尺度,淨係我露,我同佢乜都見過晒,肉帛相見,哈哈!我同佢係波友,合作就係第一次。」又指角色戲劇效果搞笑,經常撩人。

至於張寶兒則飾演財經記者,本身都有買股票,但甚少教人買:「呢啲好個人,我連老公(袁偉豪)啲錢都唔敢幫佢投資,蝕咗好對唔住人哋,風險自己孭就好,用人哋錢唔敢。(佢唔投資?)佢好少買股票,佢買樓。」並透露夫婦分開投資,家庭財政方面就分工合作:「屋企方面佢支出多啲,佢其實一直養緊我!」


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *