【1300呎租金1.3萬】楊英偉一家移民奧地利 讚《IT狗》劇本創新

於電視劇《真情》飾演「林木川(木村)」而為人熟知的演員楊英偉,日前現身於ViuTV電視劇《IT狗》飾演婚禮策劃公司老闆「喬山河」,令不少劇迷感到驚喜!

 

楊英偉1997年加入TVB,曾參演《刑事偵緝檔案IV》、《男親女愛》、《鳳凰四重奏》等,2013年離開TVB,轉投王維基創辦的「香港電視網絡」(HKTV),之後再參演港台及ViuTV電視劇,2020年亮相《暖男爸爸》,最新作品是現正熱播中的《IT狗》。

他接受傳媒訪問,認為《IT狗》劇本夠創新:「開埠以嚟冇人咁寫嘢囉!寫嗰個真係叻。」當年自己因為在TVB無從發揮,而且製作部全部50幾60歲,劇集不夠貼地,才決定離開。

 

另外,他透露一家已移民奧地利維也納,已取得居留權,但要留夠6至7年才取得永久居留權。他表示四年前就想移民,在港先學一年德文,臨走前賣掉香港2、3個物業,留下部分收租:「2020年尾過嚟搞手續,2021年暑假太太同阿仔一齊過嚟,12月尾連92歲爸爸都嚟埋。平時都係想同屋企人一齊、睇吓個孫,有能力咪搞埋佢囉!」

他又提到,當地生活開支便宜,住150年樓齡的單位, 1,300呎租金才1.3萬港元,4個半港紙可買6個豬包,就算團年飯,買隻雞煲湯都只需30港元:「0.77公斤嘅牛坑腩、半公斤牛骨,你估合共幾錢?港紙70蚊。」似乎對現時生活感到滿意。

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *