【OPM】湯洛雯新劇要晒事業線 預告有激情戲不擔心男友會介意

湯洛雯(靚湯)、黃庭鋒、張寶兒、孫慧雪等,星期五到電視城出席myTV SUPER 6周年原創劇《OPM》記者會。

靚湯和黃庭鋒是今次劇集的男、女主角,靚湯形容是新配搭,會有感情線,以曖昧、友情為主,她自己就飾演一個媽媽:「原本係大學生,點知同黃嘉樂曳曳做咗媽咪被逼結婚,後來想追返湊小朋友失去嘅時間……演媽咪反而舒服,記金融術語好難。」

黃庭鋒就大爆,靚湯與黃子恆會上演激情戲,她聞言即表示不敢睇,又表示已知會男友馬國明:「相信佢唔太在意,套劇都需要著低胸衫,我好怕會走光,要晒事業線,拍完想燒晒啲衫!」

TVB官方微博:#娛樂新聞台# 新劇《#OPM# 》mytvsuper專區上架 黃庭鋒、湯洛雯首度合作冇尷尬
Mytvsuper踏入六週年,特別推出原創劇《OPM》,以玩弄財技創富為題材,故事破格大膽,全套十集4月29日喺mytvsuper 專區上架,呢日一眾演員出席宣傳活動,黃庭鋒、湯洛雯首度
TVB官方微博

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *