【抽水王】陳凱琳生日貼全家福 林作母親加碼至1000萬要求驗DNA

陳凱琳(Grace)與龍鳳胎細佬Derek,日前趁住父親節貼出同爸爸合照,不過Derek的混血兒外貌,與爸爸「唔似樣」,吸引「抽水王」林作揚言願意用100萬,要求Derek父子驗DNA。

Grace於周四(23日)31歲生日,她大晒海量全家福,似乎想用行動力撐家人!至於陳凱琳家姐Joyce早前就留言寸林作:「100萬會唔會少咗啲?」

 

林作就即時「加碼」,貼出與林媽媽的對話截圖,他先向媽媽借夠500萬,之後再貼出新的對話截圖:「Joyce姐,最新消息:我老母大你1000萬!今次驚未!」

圖中睇到林媽媽同林作講:「仔我決定去碼一千萬畀你,將個DNA進行到底」、「你老母幾時都會撐你」引起網民熱議!

TVB官方微博:#娛樂新聞台# #鄭嘉穎#與太太慶生 懶理林作開價挑機
鄭嘉穎、朱晨麗、陳靜、羅蘭等呢日出席主演電影首映禮,近日林作向陳凱琳細佬挑機,開價五百萬求驗DNA,事件雖然吸引唔少網民食花生,但就毫無影響鄭嘉穎同太太陳凱琳心情,喺6月23日鄭嘉穎特別為太太安排浪漫慶生,懶理是非。講到戲中
TVB官方微博

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *