【舞台意外】與Ian聘專家提供心理輔導 張敬軒:盡快安撫各Dancers情緒

MIRROR 第4場紅館演唱會發生罕見意外,Anson Lo和Edan(呂爵安)跳唱《Elevator》時,半空其中一塊巨型屏幕跌落台,砸中兩名舞蹈員。

台上舞蹈員及成員目擊事件,或多或少都會影響情緒。張敬軒和陳卓賢(Ian),一同聘請專家顧問團隊,為參與是次演出的舞蹈員提供心理輔導及支援,場地由張敬軒借出,希望助他們走出陰霾。

封面新聞:#香港演唱會事故初步調查原因# 封面新聞

 

張敬軒表示︰「呢次嘅事係關乎成個表演行業內嘅事。今次參與演出嘅舞蹈員入面,有好多舞蹈員都係各位MIRROR成員同我嘅兄弟姊妹,我哋喺好多個演出入面都合作無間,所以互相關心係應該無分彼此。件事係大家一齊做,花姐、金生一路都好關心大家,而Ian同其他MIRROR成員喺處理自己情緒嘅同時,都會將傷者同埋其他舞者嘅情况擺喺首位,我哋大家希望可以盡快安撫同平復到各位Dancers嘅情緒,希望廣大嘅樂迷都一樣,照顧好自己嘅情緒之餘,多為傷者同舞蹈員打氣,畀多啲支持佢哋。」

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *