【MIRROR】傳總綵排3度出意外結他手跌落台 當事人否認:抽水怪一律收X!

MIRROR的第4場紅館演唱會發生嚴重事故。翻查之前報道,演唱會開騷前夕,一眾有份演出的舞蹈員曾於社交平台集體出黑圖控訴,江𤒹生(AK)亦炮轟︰「第一次係意外,第二次係大意,第三次係疏忽。」

 

周日有報道指,演唱會總綵排當晚發生三次意外,有舞蹈員墮台受傷外;Stanley、Frankie、Jeremy 及Jer綵排《狂人日記》加《九》時,4人仍在台上,台中間升降台已降下,巨窿再次出現,幸好意外發生,但已嚇親在場視察的經理人花姐。

 

最後更指AK綵排歌曲《信之卷》時,樂隊身處的升降台其中一側突然半降下,令鼓手及結他手Jason Kui也跌落台底。

結他手Jason Kui隨後澄清︰「我冇跌落台底!多謝關心。喺呢個時候,我哋最需要嘅就係空間,你哋msg我只會變成騷擾。係好X騷擾!!!有時心照,已經足夠。可能你哋幫我哋祈禱,去黃大仙度上炷香,我仲感激,唔好再就呢件事搵我!跪求!花生友,抽水怪,經驗學者和專家,一律收x!」

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *